Správce / Správkyně ICT - Úsek informačních technologií

Napadá Vás často, co a jak vylepšit? Máte analytické myšlení a aktivní přístup k řešení problémů? Chcete se naučit něco nového? Pak hledáme právě Vás!

 

Co bude Vaše náplň práce?
  • operátor Service Desk,
  • správa, obsluha a údržba audiovizuální (AV) techniky (projektory, mikrofonová pole, kamery, ozvučení) a zajištění technické podpory pro přednáškové sály a zasedací místnosti,
  • metodická a technická podpora uživatelů,
  • správa operačních systémů pracovních stanic, komunikačních systémů, kancelářských nebo jiných aplikací a zajištění správné funkce síťového prostředí,
  • týmová spolupráce při správě databázových informačních systémů – konfigurace, řízení přístupů, instalace aktualizací, korekce dat, analýza a řešení chybových stavů,
  • instalace tiskáren včetně síťových, zajištění funkčnosti ostatních periferií a HW připojených k pracovním stanicím (monitory, skenery, čtečky, UPS…),
  • tvorba technické dokumentace a manuálů,
  • testování HW a SW před nasazením nových systémů do provozu,
  • komunikace s dodavateli, příprava objednávek pro informační technologie, evidence informačních technologií.
Co od Vás očekáváme?
  • minimálně úplné střední odborné vzdělání s maturitou v oboru s elektrotechnickým zaměřením (absolvent vítán),
  • znalost operačních systémů MS Windows (10 a vyšší),
  • znalost Active Directory (výhodou),
  • zkušenosti s prací v MS Office 2013 a vyšší,
  • technické a analytické myšlení,
  • aktivní přístup k řešení problémů a chuť naučit se něco nového,
  • základní znalost AV technologií (projekce, videokonference, zvuk) výhodou,
  • schopnost poradit si, zjistit informace a pracovat samostatně,
  • dobré komunikační schopnosti a přirozené vystupování,
  • flexibilitu, loajálnost, trestní bezúhonnost, odolnost vůči stresu.

Součástí přijímacího pohovoru je praktický test znalostí.

 

Co Vám můžeme nabídnout?
  • motivující platové podmínky dle zkušeností, osobní ohodnocení, odměny a individuální budget na sport, kulturu, rekreaci,
  • více než 5 týdnů dovolené, SickDays,
  • možnost stravování v místě pracoviště
  • pracovní dobu 40 hod./týdně s možností občasného Home Office,
  • pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s předpokladem prodloužení,
  • nástup dle dohody.

 

Potřebuješ další informace?

Pro více informací o dané pozici můžete kontaktovat p. Martina Quittu, [obfuscate_1_|107|97|110|115|97|108|46|109|116|97|114|116|93|63|101|109|117|42|98|114]

 

Pokud máte o naši pracovní nabídku zájem, neváhejte a pošlete životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.

 

Dotazník pro uchazeče

Položky označené * jsou povinné.

Zaškrtnutím tohoto políčka souhlasím s uchováním osobních údajů v Databázi uchazečů o zaměstnání v MOÚ, v případě nepřijetí do pracovního poměru, a to pro účely dalšího (i opakovaného) oslovování Masarykovým onkologickým ústavem, v případě nabídky jiných volných míst a účasti v dalších výběrových řízeních.

Plné znění souhlasu s uchováním osobních údajů v Databázi uchazečů o zaměstnání v MOÚ
 

Informace k odvolání souhlasu s uchováním osobních údajů v Databázi uchazečů o zaměstnání v MOÚ
 

Stisknutím tlačítka „Odeslat“ potvrzuji, že veškeré moje poskytnuté osobní údaje jsou přesné, úplné a že jakékoliv jejich změny oznámím správci, tj. Masarykovu onkologickému ústavu.

Dle ustanovení § 30 odst. 2 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, smí Masarykův onkologický ústav vyžadovat v souvislosti s jednáním před vznikem pracovního poměru od fyzické osoby, která se u něj uchází o práci jen údaje, které bezprostředně souvisejí s uzavřením pracovní smlouvy. Krom identifikačních a kontaktních údajů uchazečů o zaměstnání jsou pro Masarykův onkologický ústav relevantní informace vztahující se ke kvalifikaci, pracovní praxi, dovednostem a znalostem dotyčného uchazeče o zaměstnání.
 

Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání v MOÚ

Co vás může zajímat dál?

Bezplatná nádorová telefonní linka

Po–Pá od 8:00 do 15:00 hodin

(+420)800 222 322

Loading...