Kariéra
Správce / Správkyně ICT - Úsek informačních technologií
Napadá Vás často, co a jak vylepšit? Máte analytické myšlení a aktivní přístup k řešení problémů? Chcete se naučit něco nového? Pak hledáme právě Vás!
Co bude Vaše náplň práce?
- operátor Service Desk,
- správa, obsluha a údržba audiovizuální (AV) techniky (projektory, mikrofonová pole, kamery, ozvučení) a zajištění technické podpory pro přednáškové sály a zasedací místnosti,
- metodická a technická podpora uživatelů,
- správa operačních systémů pracovních stanic, komunikačních systémů, kancelářských nebo jiných aplikací a zajištění správné funkce síťového prostředí,
- týmová spolupráce při správě databázových informačních systémů – konfigurace, řízení přístupů, instalace aktualizací, korekce dat, analýza a řešení chybových stavů,
- instalace tiskáren včetně síťových, zajištění funkčnosti ostatních periferií a HW připojených k pracovním stanicím (monitory, skenery, čtečky, UPS…),
- tvorba technické dokumentace a manuálů,
- testování HW a SW před nasazením nových systémů do provozu,
- komunikace s dodavateli, příprava objednávek pro informační technologie, evidence informačních technologií.
Co od Vás očekáváme?
- minimálně úplné střední odborné vzdělání s maturitou v oboru s elektrotechnickým zaměřením (absolvent vítán),
- znalost operačních systémů MS Windows (10 a vyšší),
- znalost Active Directory (výhodou),
- zkušenosti s prací v MS Office 2013 a vyšší,
- technické a analytické myšlení,
- aktivní přístup k řešení problémů a chuť naučit se něco nového,
- základní znalost AV technologií (projekce, videokonference, zvuk) výhodou,
- schopnost poradit si, zjistit informace a pracovat samostatně,
- dobré komunikační schopnosti a přirozené vystupování,
- flexibilitu, loajálnost, trestní bezúhonnost, odolnost vůči stresu.
Součástí přijímacího pohovoru je praktický test znalostí.
Co Vám můžeme nabídnout?
- motivující platové podmínky dle zkušeností, osobní ohodnocení, odměny a individuální budget na sport, kulturu, rekreaci,
- více než 5 týdnů dovolené, SickDays,
- možnost stravování v místě pracoviště
- pracovní dobu 40 hod./týdně s možností občasného Home Office,
- pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s předpokladem prodloužení,
- nástup dle dohody.
Potřebuješ další informace?
Pro více informací o dané pozici můžete kontaktovat p. Martina Quittu, [obfuscate_1_|107|97|110|115|97|108|46|109|116|97|114|116|93|63|101|109|117|42|98|114]
Pokud máte o naši pracovní nabídku zájem, neváhejte a pošlete životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Bezplatná nádorová telefonní linka
Po–Pá od 8:00 do 15:00 hodin
(+420)800 222 322