Cizinci a samoplátci
Jste-li cizinec nebo nemáte-li české veřejné zdravotní pojištění, dohodneme se s Vámi na způsobu úhrady služeb poskytnutých Masarykovým onkologickým ústavem (dále jen MOÚ), zprostředkujeme návštěvu u lékaře v MOÚ a zajistíme veškerou administrativu spojenou s Vaší léčbou v našem zdravotnickém zařízení.
1Cesta pacienta cizince v MOÚ
Pacient
Příbuzný pacienta či jeho blízký
Zajistěte si plnou moc pacienta.
Objednejte se na konziliární ambulanci
Vyplňte prosím formulář pro zahraniční pacienty v MOÚ
Neváhejte také využít pomoci PŘEKLADATELE. V případě akutní potřeby translace lze využít jazykových znalostí zaměstnanců MOÚ a externích tlumočníků.
Pacient
Objednejte se na konziliární ambulanci
Vyplňte prosím formulář pro zahraniční pacienty v MOÚ
Neváhejte také využít pomoci PŘEKLADATELE. V případě akutní potřeby translace lze využít jazykových znalostí zaměstnanců MOÚ a externích tlumočníků.
Příbuzný pacienta či jeho blízký
Zajistěte si plnou moc pacienta.
Objednejte se na konziliární ambulanci
Vyplňte prosím formulář pro zahraniční pacienty v MOÚ
Neváhejte také využít pomoci PŘEKLADATELE. V případě akutní potřeby translace lze využít jazykových znalostí zaměstnanců MOÚ a externích tlumočníků.
V nemocnici
Centrální kartotéka a příjem
Nezapomeňte si s sebou vzít svůj PRŮKAZ IDENTIFIKACE.
Úsek pojišťoven
Zde proběhne uzavření smlouvy o hrazené události a upřesnění způsobu platby.
Pokladna
Nachází se v přízemí Masarykova pavilonu.
Zkontrolujte si, zda u sebe máte kopie všech důležitých dokumentů k léčbě
Konziliární ambulance KKOP
Jiná odborná ambulance
Další péče je zajišťována v konkrétním Centru pro diagnostiku a léčbu
V nemocnici
Centrální kartotéka a příjem
Nezapomeňte si s sebou vzít svůj PRŮKAZ IDENTIFIKACE.
Úsek pojišťoven
Zde proběhne uzavření smlouvy o hrazené události a upřesnění způsobu platby.
Pokladna
Nachází se v přízemí Masarykova pavilonu.
Zkontrolujte si, zda u sebe máte kopie všech důležitých dokumentů k léčbě
Konziliární ambulance KKOP
Jiná odborná ambulance
Další péče je zajišťována v konkrétním Centru pro diagnostiku a léčbu
2Jak postupovat
- Chcete–li se objednat do ambulance v MOÚ, doporučujeme Vám kontaktovat pro konzultaci lékaře konziliární ambulance na +420 543 135 809. S ním se dohodnete na termínu vyšetření v MOÚ.
- Po příchodu do MOÚ se zaevidujte v Centrální kartotéce, která se nachází ve Švejdově pavilonu, 2. patro.
- Následně budete odesláni na Úsek zdravotních pojišťoven, který se nachází v suterénu Masarykova pavilonu (za hlavní pokladnou a pod ředitelstvím).
- Zde s Vámi uzavřeme smlouvu o hrazené události a sjednáme způsob úhrady.
- Úhradu je možné provést několika způsoby. Akceptujeme hotovost a platební karty. Na základě dohody je možné některé faktury platit bankovním převodem na náš účet.
Jste-li občan EU a máte platný průkaz evropského pojištěnce nebo doklad, který jej nahrazuje, případně doklad S2 o schválené vyžádané péči, nezapomeňte tyto doklady přinést s sebou na Úsek zdravotních pojišťoven.
- Náklady za léčbu lze pokrýt z pojištění ve Vašem domovském státě, respektive ve státě, kde máte uzavřené zdravotní pojištění.
- Naopak, pokud jste cizinec, ale máte české veřejné zdravotní pojištění, platí pro Vás stejná pravidla jako pro české pojištěnce.
3Kontakty
Můžete nás kontaktovat na níže uvedených kontaktech. Telefonická konzultace je možná v pracovní dny Po–Pá 7.00–15.00.
Kontaktovat nás můžete i e-maliem. Odpovíme Vám v co nejkratším čase.
Centrální ústředna
T +420 543 131 111
Konziliární ambulance
T +420 543 135 809
Úsek zdravotních pojišťoven
T +420 543 131 316, +420 543 131 317
E [obfuscate_1_|115|115|122|106|61|107|111|117|40|96|120]
V případě dotazů se neváhejte zeptat svého ošetřujícího lékaře.
Cizinci a samoplátci
Bezplatná nádorová telefonní linka
Po–Pá od 8:00 do 15:00 hodin
(+420)800 222 322