DSC00998

Projektový/á administrátor/ka a analytik/analytička - Úsek projektové podpory

Úsek projektové podpory hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni.

 

Pracoviště
  • Úsek projektové podpory
 
Náplň práce

 

v rámci informační podpory zaměstnanců

  • screening výzev zejména z komunitárních programů v oblasti zdraví (Horizon Europe, EU4Health programme, etc.)
  • analýza a možnosti potencionálního zapojení MOU do dalších platforem v rámci Horizon Europe jako např. EIT Health, Evropská partnerství  a další
  • monitoring dalších celoevropských iniciativ v oblasti zdraví (European Beating Cancer Plan, Mission Cancer, etc. )
  • posouzení konkrétních projektových záměrů MOU a výběr vhodného dotačního titulu

 

v rámci přípravy projektové žádosti

  • analýza oficiálních textů, pracovních programů a podpůrných dokumentů, posouzení podmínek a požadavků způsobilosti
  • pomoc při tvorbě konsorcia a komunikace s partnery
  • aktivní vyhledávání partnerů  do konsorcia v rámci vhodných akcí (brokerage events, matchmaking sessions, konference , etc.)
  • zajištění  metodické podpory při zpracování vlastní projektové žádosti (logická struktura textu, budget, etc.)
  • pomoc při psaní parciálních částí textu žádosti, popř. proofreading
  • kompletace samotné žádosti včetně všech podpůrných dokumentů
  • administrativní podpora při vlastním podání projektové žádosti (ECAS, PIC, Funding and Tender Portal)

 

v rámci administrace a managementu již schváleného projektu

  • řízení projektu v úzké spolupráci s ekonomickým, personálním  a právním oddělením
  • komunikace s hlavním řešitelem a vědeckým týmem na MOU
  • organizování telekonferencí / projektových setkání / workshopů / konferencí
  • komunikace s mezinárodními partnery projektu
  • monitorování průběhu projektu
  • operativní vyřízení požadavků vzniklých v rámci konsorcia
  • poskytování informací o projektu vedení MOU

 

Požadavky
  • VŠ vzdělání
  • Anglický jazyk, úroveň minimálně B2
  • Základní orientace v prostředí evropské vědy a výzkumu  (H2020/HEurope, Strukturální fondy atd.)
  • Doložitelné zkušenosti s administrací a projektovým managementem u komunitárních programů zejména pak Horizon Europe
  • PC uživatel  a znalost MS Office ( Word, Excel, Powerpoint )
  • Komunikační, prezentační a organizační schopnosti
  • Schopnost pracovat v týmu i samostatně
  • Flexibilita
  • Ochota se dále vzdělávat
Další informace
  • platové zařazení dle délky praxe a zkušeností,
  • 5 týdnů dovolené, zdravotní volno/sickday (6 dní),
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv,
  • podpora při vzdělávání a rozšiřování znalostí v oboru,
  • týdenní pracovní doba 40 hod. týdně (úv. 1,0) s možností občasného Home Office,
  • pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou,
  • nástup dle dohody.

Těšíme se na Vaši reakci formou strukturovaného životopisu s přiloženou prostou kopií Vašeho dokladu o vzdělání.

Dotazník pro uchazeče

Položky označené * jsou povinné.

Plné znění souhlasu s uchováním osobních údajů v Databázi uchazečů o zaměstnání v MOÚ
 

Informace k odvolání souhlasu s uchováním osobních údajů v Databázi uchazečů o zaměstnání v MOÚ
 

Stisknutím tlačítka „Odeslat“ potvrzuji, že veškeré moje poskytnuté osobní údaje jsou přesné, úplné a že jakékoliv jejich změny oznámím správci, tj. Masarykovu onkologickému ústavu.

Dle ustanovení § 30 odst. 2 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, smí Masarykův onkologický ústav vyžadovat v souvislosti s jednáním před vznikem pracovního poměru od fyzické osoby, která se u něj uchází o práci jen údaje, které bezprostředně souvisejí s uzavřením pracovní smlouvy. Krom identifikačních a kontaktních údajů uchazečů o zaměstnání jsou pro Masarykův onkologický ústav relevantní informace vztahující se ke kvalifikaci, pracovní praxi, dovednostem a znalostem dotyčného uchazeče o zaměstnání.
 

Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání v MOÚ

Co vás může zajímat dál?

Bezplatná nádorová telefonní linka

Po–Pá od 8:00 do 15:00 hodin

(+420)800 222 322

Loading...