Kariéra
Personalista/personalistka
Oddělení personální a mzdové přijme do svého týmu nového kolegu/kolegyni.
Pracoviště
- Oddělení personální a mzdové (OPEM)
Náplň práce
- vedení personální agendy v rámci přidělených oddělení MOÚ,
- spolupráce při implementaci Firemní kultury,
- agenda kvality pracovního života zaměstnanců,
- spolupráce na mezinárodních projektech Horizon EU, OP JAK (operační program Jan Amos Komenský) a na národních grantech.
Požadavky
- vzdělání SŠ/VŠ (zejména ekonomického zaměření, popř. andragogika, personální management, veřejná správa, právo a právní věda aj.),
- minimální praxe v oblasti personalistiky v délce alespoň 5 let,
- anglický jazyk na komunikativní úrovni (min. B2 nutností, zahraniční granty v Aj),
- předchozí zkušenosti s účtováním grantových projektů velkou výhodou,
- schopnost týmové i samostatné práce,
- příjemné vystupování a výborné komunikační schopnosti,
- přechozí zkušenost s účtováním grantových projektů výhodou,
- praxe ve zdravotnictví vítána.
Další informace
- motivující platové podmínky dle zkušeností, osobní ohodnocení, odměny, individuální budget na sport, kulturu, rekreaci,
- více než 5 týdnů dovolené, zdravotní volno/sickday,
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv,
- podpora při vzdělávání a rozšiřování znalostí v oboru,
- týdenní pracovní doba 40 hod. týdně (úv. 1,0) s možností občasného Home Office,
- pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou,
- nástup co možná nejdříve.
V případě zájmu o bližší informace kontaktujte vedoucí Oddělení personálního a mzdového, RNDr. Olgu Jánskou, +420 543 134 249, e-mail: [obfuscate_1_|110|99|95|96|45|105|88|102|114|106|96|55|101|110|116|45|90|114].
Těšíme se na Vaši reakci formou strukturovaného životopisu.
Bezplatná nádorová telefonní linka
Po–Pá od 8:00 do 15:00 hodin
(+420)800 222 322