Menu Menu
Zavřít menu Zavřít menu
  • CZ EN
    Kde nás najdete
  •  

    BOD - Aktuální informace

    44. ročník Brněnských onkologických dní

    a

    34. ročník Konference pro nelékařské zdravotnické pracovníky

    se bude konat

    22. - 24. 4. 2020

    spuštění registrace od 1.1.2020 na www.onkologickedny.cz

     

    Vážené kolegyně, vážení kolegové

     

    dovolte, abychom vás jménem pořádající instituce a organizačního výboru pozvali na XLIV. Brněnské onkologické dny, které se uskuteční 22. až 24. dubna 2020 v prostorách Kongresového centra pavilonu „E“ brněnského výstaviště. V letošním roce BOD navštívilo více než 2 000 účastníků a věříme v úspěch i následujícího ročníku.

    Programová pestrost a kvalita patří k hlavním charakteristikám odborné části BOD. V roce 2020 bude setkání obohaceno o více edukačních bloků s důrazem na stěžejní význam multidisciplinární spolupráce. Vedle tradičních sekcí, jako je problematika karcinomu prsu, nádorů zažívacího traktu, nádorů plic, imunoonkologie, uroonkologických a gynekologických nádorů, budou nově k dispozici edukační bloky o neuroendokrinních a endokrinních nádorech, nádorech hlavy a krku a gerontoonkologii. Již tradičně zařazujeme blok precizní medicíny, nedílnou součástí je pak sekce pro praktické lékaře. I v roce 2020 jsou vítána volná sdělení z vědy, výzkumu i klinické praxe a svou sekci budou nadále zaujímat mladí onkologové. 
    Paralelním programovým pilířem je tradičně Konference nelékařských zdravotnických pracovníků a konference Laboratorní diagnostika v onkologii. 
    Problematika klinické farmacie bude v roce 2020 probírat imunoterapii z pohledu klinického farmaceuta, komplementárně pokračujeme v programu PharmAround a ve stejný den se uskuteční další GlioMeeting. 
    Celý BOD je doplněn řadou workshopů, například workshopem na téma radioterapie, cévních vstupů, nutriční problematiky a sarkopenie, dále gastroenterologicko-endoskopického workshopu, konference také nabízí možnosti setkání kooperativních a pracovních skupin a samozřejmě bude odborný program doplněn řadou plánovaných satelitních sympozií.
    V roce 2020 navíc Masarykův onkologický ústav slaví 85. výročí svého založení, a proto jsme připravili i slavnostní zahájení, při němž bychom si chtěli společně s vámi toto výročí připomenout. 
     
    Těšíme se na setkání s vámi v Brně! 
     
    S uctivým pozdravem
     

    Obermannová

    MUDr. Radka Obermannová, Ph.D.

    předsedkyně programového výboru BOD  

    PharmDr. Šárka Kozáková, MBA

     

    PharmDr. Šárka Kozáková, MBA

    předsedkyně organizačního výboru BOD

    ZEH_0329.jpg

    PhDr. Jana Kocourková, MBA

    předsedkyně programového výboru KNZP

    MUDr. Marek Svoboda, Ph.D.

    prof. MUDr. Marek Svoboda, Ph.D.

    ředitel Masarykova onkologického ústavu 

     

     

    Programový výbor:

    • MUDr. Radka Obermannová, Ph.D. - předsedkyně, koordinace s programovým výborem GlioMeeting, laboratorní metody a PharmAround
    • PhDr. Jana Kocourková, MBA - předsedkyně programového výboru KNZP 
    • Mgr. Jana Lounová - příprava odborného programu a sborníku
    • Radka Babáková - tvorba a aktualizace prostředí pro vkládání odborného programu v registračním systému.
    • PhDr. Zuzana Joukalová

    Organizační výbor:

    • PharmDr. Šárka Kozáková, MBA - předsedkyně, komunikace s firmami
    • MUDr. Jiří Šedo, Ph.D. 
    • PhDr. Zuzana Joukalová
    • Eva Čechmanová - interní komunikace, registrace zaměstnanců MOÚ, agenda záštit
    • Radka Babáková - kontakt s BVV, výběrová řízení na dodavatele, registrace externích účastníků, zajištění kapacit pro doprovodné akce 
    • Hana Hrušatová - fakturace 
     

    PharmDr. Šárka Kozáková, MBA

    předsedkyně organizačního výboru BOD

     

     

    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    Pokud jste na našem novém webu našli chybu, nebo Vám něco chybí, dejte nám, prosíme, pomocí tohoto formuláře vědět. Po opravě se Vám ozveme, uvedete-li svou e-mailovou adresu. Předem děkujeme za zpětnou vazbu.

    * Ochrana proti robotům
     

    Odkazy pro zaměstnance MOÚ

    Jít nahoru